Начало / Мода и аксесоари / Бижута / „Никога не е твърде много“ от Bvlgari

„Никога не е твърде много“ от Bvlgari

С новата си рекламна кампания „Mai Troppo”, Bvlgari отдава почит на великолепното величие на Вечния град – Рим.

Късият рекламен филм „Mai Troppo“ („Никога не е твърде много“) е възторжена наслада от всеки момент и е описан от LVMH, като ода на радостта, щастието и разкошния римски начин на живот. Подбран е изключително подходящ актьорски каст. Към актрисите Наоми Скот и Зендайя се присъединява супермодела Лили Олдридж и певицата Крис Ву, за да бъдат заснети в игриви откъси на фона на възпламеняваща римска обстановка.

С „Mai Troppo” емблематичната къща за бижута за пореден път отбелязва пищното великолепие, което определя нейния стил.

Заснет от шведския режисьор и фотограф Йохан Ренк, филмът на кампанията демонстрира красотата на Рим и уникалния италиански дух на града, вдъхновявал Bvlgari от още създаването на бранда през 1884 година.

На фона на емблематични локации и гледки във възхитителния Рим, актрисите Наоми Скот и Зендая и супермоделът Лили Олдридж са звезди, окъпани в мистерия, за чиито дръзки личности всеки говори и всеки иска да познава. Очарованието и съблазънта, които излъчват, са засилени от елегантността на гардеробите им и ослепителните отблясъци на бижутата, които носят.

Лили Олдридж носи модели от високия клас бижута Bvlgari, докато Наоми Скот набляга на новия пръстен на B.zero1 Rock, придружен от скъпоценности от колекцията Diva’s Dream. Зендая показва часовника и диамантите Octo Roma от колекцията Fiorever.

Американският модел Лили Олдридж е посланик на марката от 2016-та година и редовно си сътрудничи с луксозната къща. 

От Bvlgari представиха лицата на новата им кампания на Седмицата на модата в Ню Йорк, по време на парти за лансирането на новата им колекция B.zero1 Rock.

Check Also

Ексклузивна серия Montblanc High Artistry

Montblanc отново разби границите на дизайна, с вдъхновена от Тадж Махал и династията на Великите …